Výzkum Asociace profesionálních obchodníků a agentury Ipsos představil českého obchodníka

V rámci setkání na téma „Kdo je český obchodník?“, organizovaném Asociací profesionálních obchodníků 31. října 2013, představili zástupci agentury Ipsos mj. i výsledky kvantitativního výzkumu charakterizujícího typického českého obchodníka. Výzkum byl připraven a realizován Asociací profesionálních obchodníků, zpracování a interpretace dat …

Český obchodník je samostatný a nemá rád kontrolu

Ve své přednášce organizované společností APO dne 31. října 2013 prezentoval MUDr. Filip Brodan, Managing Director společnosti Engage Hill závěry zkoumání jeho společnosti, navazující na výzkum Asociace profesionálních obchodníků, který zpracovala společnost Ipsos a zabýval se otázkou „Kdo je český …

APO a klub KAM v roce 2015

S novým rokem rozšiřujeme činnosti klubu KAM Asociace profesionálních obchodníků (APO) o pravidelná odborná setkání se zajímavými tématy a hosty. Asociace profesionálních obchodníků má za cíl nejen sdružovat profesionální obchodníky, ale také zvyšovat jejich odborné kompetence a umožnit sdílení jejich …

Má první zkušenost s APO

Nejprve jsem nevěděl, co mě čeká. Vždyť Asociace profesionálních obchodníků (APO) znělo až velmi profesionálně. Představoval jsem si, že to bude pravděpodobně místo plné bohatých a arogantních lidí, kteří na mě budou hledět skrz prsty. Pak jsem si ale řekl, …

Tradice zastoupená nově v APO

Novým partnerem Asociace profesionálních obchodníků se stává Česká mincovna, a.s., se sídlem v Jablonci nad Nisou. Společnost  od svého vzniku navazuje na dlouholetou tradici ražby mincí na území Čech, Moravy, Slezska a Slovenska. Po celou dobu své existence je výhradním …

Dosáhněte svých cílů a změňte svůj život

Cílem nového blogu Václava Šlapáka (www.vaclavslapak.cz), prezidenta APO a zakladatele společnosti SKILLS, je podpora všech, kteří se chtějí věnovat byznysu a být v něm úspěšní. Jeho doporučení lze ale také dobře využít v lidské rovině. Ve svém blogu se Václav Šlapák …

Nominujte www.apoeu.cz na Křišťálovou Lupu 2013

Nominujte ho na Křišťálovou Lupu 2013 - Cenu českého Internetu. Formulář najdete na kristalova.lupa.cz/nominace/. Do kolonky Veřejně prospěšná služba zadejte adresu pořadu: www.apoeu.cz. Šance je do 1. září 2013.Líbí se Vám stránka www.apoeu.cz? Přináší Vám informace z oboru? Nominujte ji na …

Češi stále fungují v „šetřícím módu“

Lidé hlídají své výdaje stejně jako v posledních dvou letech a zatím to nevypadá na uvolnění a větší útraty.Vyplynulo to z kontinuálního výzkumu společnosti Ipsos. Agentura dále uvedla, že nejvíce se obyvatelé České republiky chystají šetřit na návštěvách kaváren a …

Rozvíjejte svůj byznys na Pálavě

Vzdělávací a poradenská společnost Skills, hlavní partner společnosti APO, nově otevřela Rezidenci Pavlov, prostor určený firmám a organizacím, které se věnují byznysu. Pro návštěvníky je připravena učebna, ale také degustační místnost a sklep.Rezidence Pavlov leží ve vinařské obci Pavlov, v …

Kde, jak, komu a co prodávat – odpověď naleznete na jubilejním 10. ročníku RetailConu

  Podtitul RetailConu „Kde, jak, komu a co prodávat“ shrnuje v podstatě všechny problémy, se kterými se dnes potýká český i slovenský retail. Spotřebitelské chování se mění, u některých věkových či spotřebitelských skupin dokonce velmi výrazně. Málokterý retailer však dokáže …

Nové e-learningové kurzy pro členy

Členové Asociace profesionálních obchodníků mají možnost absolvovat nové e-learningové kurzy. Přístupová hesla budou rozeslána v následujících dnech. Na e-learningové platformě BeeWiser přibyly nové kurzy, které byly vytvořeny v rámci projektu BESST, jejž podpořila Evropská unie z programu Celoživotního vzdělávání Leonardo …

Zlatý důl obchodníka

Rozmazlujte své klienty a dávejte jim hodnotné informace výměnou za jejich kontaktní adresy. Oni vám je rádi dají a ještě u vás utratí peníze. Musíte se ale lidem připomínat a hýčkat je, aby vám důvěřovali jako odborníkovi. Bylo zjištěno, že …

13 pravidel komunikace na webu

Umíte oslovit zákazníky v on-line prostředí? Ovládáte jejich řeč? Přinášíme vám několik zaručených rad jak zefektivnit komunikaci na internetu. 1. Na webové stránky by firmy měly psát to, o co se zajímá jejich cílová skupina. Pokud svým potenciálním zákazníkům pomůžete vyřešit …

Společnost Centers DATA partnerem APO

Asociace profesionálních obchodníků (APO) navázala partnerskou spolupráci s firmou Centers DATA, která se zabývá sběrem a analýzou informací o českém a slovenském realitním trhu. Její sesterská společnost Centers Publishing je česko-slovenské vydavatelství, do jehož portfolia patří tituly Project & Property …

Touax novým partnerem APO

Společnost Touax se stala partnerem Asociace profesionálních obchodníků. Její divize Modulové stavby projektuje, průmyslově vyrábí a staví objekty stavebnicovým systémem modulů. Společnost nabízí formou pronájmu nebo prodeje široké rozpětí modulových staveb, jež jsou flexibilní, variabilní, estetické, rychle realizovatelné, investičně výhodné …

Ekologie jako přidaná hodnota

Ekologie při koupi moc zákazníka neovlivňuje, i když udržitelného rozvoje jsou plná média. Své o tom ví Jan Petr, marketingový ředitel pro ČR a SR ve společnosti Touax. APO: Vaše společnost získala certifikát ISO 14001:2005, který se týká systému environmentálního …

Projekt BESST – setkání v Erfurtu

Asociace profesionálních obchodníků (APO) se účastní jako jeden z partnerů projektu s názvem BESST, který je zaměřen na spolupráci ve vzdělávání v oblasti obchodní etiky a měkkých dovedností obchodníků v evropském kontextu. V rámci této aktivity proběhne 21. a 22. …

Pavlína Hajnová: Obchodní centra hrají přetahovanou o nájemce

V nedávné době vyrůstala v České republice obchodní centra jako houby po dešti. Dnes některá z nich bojují o přežití. Na toto téma jsme vyzpovídali Pavlínu Hajnovou, výkonnou ředitelku společnosti Centers DATA, která se již léta pohybuje ve sféře retailu …

Bezplatné semináře agentury Ipsos

Společnost Ipsos, která je partnerem Asociace profesionálních obchodníků pro oblast výzkumu trhu a veřejného mínění, pořádá sérii bezplatných seminářů, na které si vás dovoluje pozvat. 17. dubna 2013 proběhne seminář s názvem Pozitivní zákaznická zkušenost a NPS jako předpoklad loajality …

Lobbing není nadávka

V České republice má slovo lobbing velmi špatný zvuk s přídechem něčeho nekalého a je často spojováno s korupcí. Správný lobbista ale nepřichází na úřad s obálkou, ale s informací, která by svou hodnotou mohla přispět v rozhodovacím procesu. Lobbista …

Design prodává i newsletter

  Přiznejme si to: zákazníky většinou nezajímají informace, které jim zasíláme ve formě newslettrů. Jsou to zprávy, které nijak zvlášť nečekají. Co dělat pro to, aby je vůbec někdo četl? V první řadě je nutné vědět, co přesně chceme sdělit, …

Styl obchodníka III.: Hnědé doplňky k modré

V posledním díle našeho seriálu bychom vás rádi upozornili na to co nosit, abyste byli „in“ a na některé detaily, na které byste raději měli zapomenout. Tipy a trendy „V oblékání bych se nepouštěl příliš do módních trendů, každému bych …

Principy ovlivňování v lobbingu

Prezident APO Ing. arch. Václav Šlapák na základě březnového setkání Klubu KAM (Key Account Managerů) v Potrefené huse, jehož tématem byl Lobbing ve státní správě, sestavil několik zajímavých postřehů, které jsou volně ke stažení v dokumentu Lobbing-poznámky. „Dal jsem dohromady …

Styl obchodníka II.: To nejluxusnější

V pátek bez kravaty? Proč ne! V pánském odívání rozlišujeme čtyři základní styly oblékání: high business, daily business, smart casual a informal style. Někdy je prostě nutný smoking, jindy si na sebe můžete vzít klidně polotričko. High business je ten …

BeeWiser nabízí intuitivní ovládání

K platformám, které umožňují vytvářet e-learningové moduly, patří aplikace BeeWiser, kterou vyvinula firma StringData. V rámci partnerství poskytla tato společnost program k užívání Asociaci profesionálních obchodníků (APO). Členové asociace ji budou využívat pro přístup jednak k vlastním školícím materiálům sdružení, …

Volně přístupný kurz obchodní etiky

  Chcete se dozvědět více o obchodní etice? Níže si může kliknout na volně dostupný kurz o Obchodní etice, který byl připraven v rámci projektu BESST. Projekt BESST vznikl na základě uděleného grantu z Programu celoživvotního učení z projektu partnerství …

Udržitelný rozvoj pro všechny

Asociace profesionálních obchodníků (APO) se přihlásila jako jeden z deseti partnerů do projektu s názvem Udržitelný rozvoj pro všechny, jež byl podán do evropského programu Grundtvig. APO chce svým členům a i široké veřejnosti představit možnosti udržitelného rozvoje a jeho …

On-line komunikace z pohledu marketéra

Marketéři nebývají hodnoceni za to, jak dobře utratí peníze z marketingového rozpočtu, ale kolik peněz firmě přinesou. Krása on-line prostředí, oproti ostatním prvkům marketingové komunikace, je v měřitelnosti. Investici do on-line prostředí můžeme lehce zmapovat. Umíme si spočítat počty klientů, …

Harmonogram APO – zapsat do diáře!

  V březnu si vás Asociace profesionálních obchodníků (APO) dovoluje pozvat hned na dvě zajímavé schůzky. V první jarní den (21. března 2013) prozradí Petr Popek ze společnosti SmartEmailing, jak získat kontakty na internetu, které se dají dále využít. Co …

E-learning pomáhá v praxi

Byli jste v poslední době na nějakém školení? Pak pozor: nadšení z kurzů a chuť si získané vědomosti vyzkoušet v reálu velmi často vystřídá zabřednutí do starých stereotypů a ke kýženým pozitivním změnám nedojde. Člověk má nakonec pocit, že ani …

Styl obchodníka I. : Manažer se musí mačkat

  Asi nikoho nepřekvapí, že odívání hraje velkou roli v sebeprezentaci. Při komunikaci platí, že z celkového dojmu tvoří zhruba 50 – 60 % to, jak protějšek vypadá. 25 % náleží nonverbální komunikaci a stylu prezentace a jen 7 % …

Soutěž Guru obchodu, setkání v Erfurtu a e-learning

Na lednovém setkání Asociace profesionálních obchodníků (APO) se členové a jejich hosté seznámili s plány a vizemi tohoto sdružení v novém roce. Asociace připravuje soutěž Guru obchodu, v rámci mezinárodního projektu BESST chystá setkání v německém Erfurtu, organizuje rozšíření e-learningových …

Karel Martiník: O zdraví a nemoci v 21. století

Během svátků si všichni přejeme „…hlavně hodně zdraví…“. S novým rokem se pak často zamýšlíme nad svojí životosprávou. Přinášíme vám rozhovor s prof. MUDr. Karlem Martiníkem, DrSc. z Institutu zdraví z Hradce Králové, který má zdraví a životosprávu přímo v …

Využijte sociální sítě ve svůj prospěch

Díky internetu můžeme získat informace, na které bychom se normálně nedostali. Navazujeme vztahy, snažíme se je udržovat a využíváme je ve svůj prospěch. Obchod a sociální sítě mají přitom mnoho společného: propojují lidi, udržují vztahy a vytvářejí prostor pro komunikaci. …

Chytrý krok k vlastnímu výzkumu

Společnost Ipsos uvedla na trh nový nástroj s názvem Instant Research, který zjednodušuje a hlavně zlevňuje výzkumy. Vyplatí se ho používat tam, kde si společnosti potřebují potvrzovat svoje hypotézy rychle a kvalitně. Je to tedy třeba v případě ověřování správného …

Umět vyhodnotit informace v kontextu

Při nedávném setkání asociace zaujala členy prezentace společnosti Soliditet, která je poskytovatelem digitálních obchodních informací. Na následujících řádcích přinášíme rozhovor s Ing. Davidem Farským, ředitelem této společnosti. APO: Všichni obchodníci si lámou hlavu tím, kde nalézt nové solventní partnery a jak …

Jezdíte trabantem, nebo mercedesem?

Ještě před rokem jste byli supervýkonní, a teď už sotva popadáte dech? Je čas na generální prohlídku. A mluvím teď o vašem tělu, ne o autě! Zapomeňte na zaručené rady z lifestylových časopisů. Žádná antistresová dieta vás nezachrání. A co pohyb? …

Zápisky z cest: Soumrak ochotného, vlídného a usměvavého Čecha

Sedím v restauraci ve staré části rakouského Kremsu (že je odtud slavná kremžská hořčice, jsem se dozvěděl až na místě) na začátku mého výletu údolím Wachau. Tak čerstvoučký a šťavnatý tataráček jsem neměl ani nepamatuji… nektar z meruněk mi dodal …

Kde najít nové zákazníky

Každý dobrý obchodník si denně láme hlavu otázkou kde najít nové klienty, kteří kupují a platí. Víte, že od 1. 1. 2010 vzniklo v České republice téměř 80 000 nových obchodních podnikatelských subjektů? V tomto množství by se snad mohla najít nadějná, perspektivní firma, se kterou …

Morálka, individuální přístup a odbornost

Ideální obchodník musí mít tři základní vlastnosti: morální integritu (do té patří například dodržování termínů, dohod a podávání pravdivých informací), odbornost a měl by ke každému zákazníkovi přistupovat individuálně. Čtvrtou, přidanou kvalitou je poskytnutí poprodejní péče. Vyplynulo to z výzkumu …

Jak je vnímána krize? Černě

Výzkumná agentura Ipsos zkoumá již několik let to, jak česká populace vnímá vývoj ekonomické situace za posledního půl roku. Zároveň je zajímají názory lidí na nejbližší budoucnost. Výsledky letošního zářijového výzkumu na zhruba tisícovce respondentů bohužel nejsou nijak povzbudivé. Krize …

Jak se odlišit od konkurence? Zaměřte se na poprodejní péči!

Spotřebitelé se s poprodejní péčí nesetkávají příliš často a celkově lze říci, že jsou s ní poměrně málo spokojeni. Prodejcům se tak nabízí nová možnost jak se odlišit od konkurence, získat si zákazníka a případně si ho přitáhnout pro nějaký …

SmartEmailing rozšířil řadu členů APO

Novým členem Asociace profesionálních obchodníků se stala brněnská firma SmartEmailing. Jejím produktem je webová online aplikace pro hromadné rozesílání e-mailů a správu e-mail kampaní. Díky tomuto programu mohou firmy využívat snadněji e-mail marketing v podnikání a k budování lepšího vztahu se …

Ipsos novým členem a odborným partnerem APO

Výzkumná agentura Ipsos se na podzim letošního roku stala členem Asociace profesionálních obchodníků (APO) a také jejím výhradním partnerem pro výzkum. Jedná se o společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Má …

Právě probíhají dva výzkumy k analýze vztahu zákazníka a obchodníka

Za spolupráce a podpory našich partnerů probíhají v současnosti dva dílčí výzkumy ke komplexní rozsáhlé analýze, která má za úkol zjistit, co klienti znamenají pro obchodníky a obchodníci pro klienty. Asociace profesionálních obchodníků (APO) za podpory partnerů Anabix, Skills, SmartEmailing a Soliditet …

Webové stránky APO hlásí nárůst návštěvníků

Stránky Asociace profesionálních obchodníků (APO) mají úspěch. V měsíci září si je prohlédlo téměř dvakrát více návštěvníků, než v červnu. Během těchto měsíců též přibylo příchozích, kteří se na naše stránky dostali přes vyhledávače, nejčastěji přes Google nebo Seznam. Počet zobrazených stránek …

Stěhování, e-learning a výzkumy

Asociace profesionálních obchodníků (APO) se přestěhovala do větších prostor v ulici Na Větrově 55 v Praze 4 – Krči. K dalším novinkám pak patří spuštění e-learningových kurzů pro členy a zjednodušení webových stránek asociace. K pozitivním zprávám se řadí rovněž …

Obchodník by měl připomínat kosmetičku

Na červnovém setkání Výkonné rady Asociace profesionálních obchodníků prezentoval MUDr. Filip Brodan ze společnosti Zaměstnanci.com výsledky analýzy výzkumu zákazník-obchodník, která byla provedena prostřednictvím metody Colour Mind. Z výzkumu vyplynulo, že lidé nejraději nakupují osobně v prodejně (31 % respondentů), nebo …

Vztahy, vztahy… a ještě jednou vztahy!

Často dnes slýchávám dotazy, kam se bude ubírat podnikání jako takové. Kam bude směřovat? Dosavadní způsoby se již vyčerpaly, svět se změnil, jaký je lék… a podobně. Nevím, jestli se změnil svět a debata na toto téma by se asi …

Spolupráce APO se Spotřebitel.net

Asociace profesionálních obchodníků uzavřela partnerství s neziskovým sdružením Spotřebitel net. Tato společnost je založena za účelem obrany spotřebitelů v ČR a hlavním smyslem její existence je zaplnit mezeru na trhu v segmentu obrany spotřebitelů. Společnost je tvořena zejména absolventy a …

Komentáře nejsou povoleny.