Bezplatné semináře agentury Ipsos

Společnost Ipsos, která je partnerem Asociace profesionálních obchodníků pro oblast výzkumu trhu a veřejného mínění, pořádá sérii bezplatných seminářů, na které si vás dovoluje pozvat.

17. dubna 2013 proběhne seminář s názvem Pozitivní zákaznická zkušenost a NPS jako předpoklad loajality klientů. V rámci tohoto setkání se účastníci mohou těšit také na vystoupení Petera Fabera, jež ve společnosti Ipsos Loyalty zastává pozici Global Business Development Director. 

24. dubna 2013 proběhne představení nových metod a přístupů, které budou prezentovány během Semináře o praktickém uplatnění inovací ve výzkumu. V programu vystoupí i zástupci klientů agentury, firmy Molson Coors CE a Telefónica O2 Slovakia.

15. května 2013 společnost Ipsos zve na schůzku, která bude věnována Novým trendům v kvalitě sběru dat. Setkání nad tímto tématem proběhlo již minulý rok, ale pro veliký zájem se ho společnost rozhodla opakovat.

29. května 2013 je připravena schůzka, jejímž tématem budou Nové trendy v Etno výzkumu.


Všechny semináře začínají v 14:00 a konají se na adrese: IPSOS, Národní 6, Praha 1.


Aktuální program letošní 12. série Ipsos klientských setkání – JARO 2013 – naleznete ZDE. Pozvánka v PDF: Pozvánka Ipsos_JARO 2013


V případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz; veškeré dotazy směrujte na pana pana Tomáše Macků, e-mail: tomas.macku@ipsos.com.
 

 

Komentáře nejsou povoleny.