Harmonogram APO – zapsat do diáře!

 

V březnu si vás Asociace profesionálních obchodníků (APO) dovoluje pozvat hned na dvě zajímavé schůzky. V první jarní den (21. března 2013) prozradí Petr Popek ze společnosti SmartEmailing, jak získat kontakty na internetu, které se dají dále využít. Co a jak napsat na webu, aby si toho vůbec někdo všiml, ví další přednášející, Pavel Černý z firmy Gordica Communication. Martin Vymětal z Boomerang Publishing zase poradí, jak svádět čtenáře na první pohled, a to pomocí designu. A slíbil předat i některé své zkušenosti, které se týkají oblasti korporátní identity a grafiky. Setkání začíná v 18:00. 


Poslední středu před Velikonocemi (27. března 2013) se sejde od šesti hodin večer v restauraci Potrefená husa na Albertově klub KAM. Key account manažeři z různých odvětví budou mít na programu jednak diskuzi nad otázkami lobbingu ve státní správě, přičemž prezentaci k tomuto tématu přednese Tomáš Kašpar z firmy CTR group, jednak degustaci alsaských vín pod záštitou společnosti Vína s láskou. Celý večer bude moderovat prezident APO Ing. arch Václav Šlapák. Další schůzka tohoto klubu se uskuteční 12. června 2013.


Na 21. a 22. května 2013 je plánováno setkání APO se členy německé Průmyslové a obchodní komory (Industrie und Handelskammer Erfurt) v Erfurtu, a to v rámci mezinárodního projektu BESST, přičemž asociace nabízí ještě volná místa na tuto akci.  Na programu je diskuze nad otázkami, které se týkají obchodní etiky a měkkých dovedností, jež jsou nutné pro začínající společnosti. Společné schůzky se budou účastnit i zástupci ze slovinského Mariboru  (Economic Institute Maribor, economic research and entrepreneurship) a bulharského města Pleven (National Center for Informational Service). Projekt BESST je zaměřen na tvorbu e-learningového vzdělávacího kurzu pro obchodníky a je podpořen evropským programem Leonardo da Vinci. Celý projekt bude zhodnocen a slavnostně uzavřen 10. 11. června 2013 v Praze.


24. června 2013 budou představeny výsledky hned dvou analýz. Ta první se bude zabývat sběrem a vyhodnocováním faktických dat o českém obchodníkovi. Ta druhá, kterou provede Filip Brodan z firmy Zaměstnanci.com pomocí metody Balance Management, bude zkoumat zvyky a způsoby při obchodování. Členové APO nebudou ošizeni ani o informace o trendech v této oblasti, ať už v České republice, nebo ve světě, se kterými je seznámí Ing. arch. Václav Šlapák.  

 

Kontaktní informace pro přihlášení a více informací můžete nalézet zde.

 

Mgr. Jana Hrdá


 

Komentáře nejsou povoleny.