Ipsos novým členem a odborným partnerem APO


Výzkumná agentura Ipsos se na podzim letošního roku stala členem Asociace profesionálních obchodníků (APO) a také jejím výhradním partnerem pro výzkum. Jedná se o společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Má za sebou více než 20 let činnosti – v roce 1992 vznikla společnost Tambor, která se o čtrnáct let později stala součástí sítě Ipsos – jedné z největších světových výzkumných sítí v oblasti výzkumu trhu. Ipsos Tambor se v roce 2009 stal největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR z hlediska dosaženého obratu. Ipsos spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 84 zemích světa a disponuje více než stovkou zkušených pracovníků v ČR a moderním technickým zázemím pro sběr i zpracování dat. Využívá i know-how specializovaných divizí Ipsos Loyalty, Ipsos Marketing, Ipsos MediaCT, Ipsos ASI, Ipsos Public Affairs, Ipsos CEM a Ipsos UU.

„Rádi se zapojíme do činnosti asociace s cílem pomoci růstu prestiže obchodníků. Existuje celá řada oblastí, které je možné dále vylepšovat a obhajovovat před očima zákazníků, věřím, že i naše zkušenosti tomu napomohou,“ říká Tomáš Macků, Research & Communication Director CR,SR.
„Vstupem společnosti Ipsos, která je ve své oblasti výzkumu trhu jedničkou v ČR, získala naše asociace významného a zkušeného partnera pro výzkum . Profesionální zázemí a inovační produkty, které využívá Ipsos, jsou pro APO velkým přínosem. Na jejich výsledky se můžeme vždy spolehnout,“ doplňuje Petra Grimová, výkonná ředitelka Asociace profesionálních obchodníků.

 

Komentáře nejsou povoleny.