Kde, jak, komu a co prodávat – odpověď naleznete na jubilejním 10. ročníku RetailConu

 

Podtitul RetailConu „Kde, jak, komu a co prodávat“ shrnuje v podstatě všechny problémy, se kterými se dnes potýká český i slovenský retail. Spotřebitelské chování se mění, u některých věkových či spotřebitelských skupin dokonce velmi výrazně. Málokterý retailer však dokáže ihned pružně reagovat na změny a proto na RetailConu můžete vidět ty, kteří umí efektivně a úspěšně kombinovat výhody například různých forem prodeje od letáků, přes zásilkový, internetový prodej se samozřejmě prodejem v kamenných obchodech. Uslyšíte ty, kteří umí kombinovat všechny formy reklamy podle netradičních a přesto velmi funkčních scénářů. Dokonce doslova ucítíte, jak lze kombinovat působení na všechny smysly nakupujícího.


A to není samozřejmě všechno. V rámci programu jsou připraveny dva velké tzv. datingy. Dating je odpověď organizátora, společnosti Centers Publishing, na odvěký problém účastníků, kteří v davu hledají toho, koho chtějí potkat. Dating je unikátní součást programu: v dopoledních hodinách jsou představena jednotlivá shopping centra v každém českém městě, jejich manažeři či developeři a v odpoledních hodinách pak noví i tradiční nájemci. Všichni představení jsou následně k dispozici pro výměnu vizitek či pozdravů zhruba hodinu u předem označených datingových stolů. Žádný účastník nemusí nikoho složitě hledat, ale může pohodlně podle plánku kontaktovat toho, koho potřebuje -  nájemci mohou pohovořit s center manažery, manažeři s nájemci a dodavatelé se všemi napříč.


Největší setkání nájemců a zástupců shopping center proběhne 6.6.2013 ve Slovanském domě. Nemůžete chybět, neboť pozváno je 850 nájemců, 350 center manažerů a dalších 500 zástupců developerů, správy a realitních agentur, dodavatelů a dalších odborníků.

 

Všeobecné informace o akci můžete nalézt v dokumentu RETAIL_CON_info.

 

Program akce:

 

 

 

 

 

 

 

Komentáře nejsou povoleny.