kluby


  • Klub KAM

Klub Key Account Managerů (Klub KAM) je uzavřená skupina v rámci Asociace profesionálních obchodníků (APO). Seskupení se zaměřuje na obchod, výměnu kontaktů a velké projekty. Hodnotami členů jsou důvěryhodnost, otevřenost, ochota sdílení a profesionalita. Noví členové jsou přijímáni do klubu pouze na základě doporučení stávajícího člena.

Setkání klubu probíhají čtyřikrát ročně s důrazem na příjemnou neformální atmosféru, proto místy těchto schůzek bývají restaurace s dobrým jídlem a pitím. Každá schůzka členů Klubu KAM má vždy nosné téma. Samozřejmostí jsou pozvání pro různé profesionály z oboru, kteří se s členy klubu chtějí podělit o svůj příběh. Nedílnou součástí je výměna kontaktů a vizitek mezi členy. Vedle zmíněných osobních setkání lze využít i online pravidelnou komunikaci na sociální síti LinkedIn, kde je založena uzavřená skupina Klubu KAM (přímý link zde).

K běžným tématům konverzace mezi členy patří dotazy na potenciální kontakty (např. „Dělám na projektu firmy ABC, můžete mi někdo zprostředkovat kontakt s …?“), strategii (např. „Jak dostanete klíčové rozhodovatele na neformální akce?“), podněty k diskuzi (např. „Mám nápad k tématu, které by se mohlo týkat výběrových řízení ve státní a veřejné správě.“), příspěvky (např. „Objevil jsem zajímavý zdroj pro analýzu zákazníka.“), pozvání (např. „Zvu vás na golfový turnaj na Karlštejně, mám dva vstupy zdarma.“), doporučení (např. „Našel jsem profesionála v oboru komunikace na webu, doporučuji ho.“), odkazy na zajímavé materiály (např. „Posílám všem ukázku videa…“) a v neposlední řadě nabídky služeb a produktů.

Plánujeme otevřít tyto další kluby:

  • Klub retailu

  • Klub médií

 

Komentáře nejsou povoleny.