Právě probíhají dva výzkumy k analýze vztahu zákazníka a obchodníka

Za spolupráce a podpory našich partnerů probíhají v současnosti dva dílčí výzkumy ke komplexní rozsáhlé analýze, která má za úkol zjistit, co klienti znamenají pro obchodníky a obchodníci pro klienty.

Asociace profesionálních obchodníků (APO) za podpory partnerů Anabix, Skills, SmartEmailing Soliditet právě rozjela vlastní výzkum, jež zkoumá vztah dodržovaní etiky obchodování mezi obchodníkem a zákazníkem, postavení ideálního profilu obchodníka a vnímání vztahu mezi zákazníkem a obchodníkem. Platformu dotazování a oslovování obchodníků zajistila se svým unikátním systémem společnost SmartEmailing. Databázi obchodníků k dotazování dodala společnost Soliditet.

Dárky za vyplnění výzkumu poskytly společnosti: Skills (vstup do e-learningového kurzu Byznys oblékání, pozvání na některou z akcí vedenou Ing. arch. Václavem Šlapákem, jež bývá nazýván guruem obchodu), VSL Select (15% sleva na nákup vín z Alsaského regionu).

Druhá část, která je zaměřená na dotazování veřejnosti, a která nyní také probíhá, je plně vedena agenturou pro výzkum trhu Ipsos, která patří mezi odborné partnery APO. Tato část výzkumu zkoumá to, jak veřejnost vnímá obchodníky, jejich způsob obchodování a dodržování základních etických zásad z hlediska veřejnosti.

Obsah těchto dvou částí připravil za koordinace APO její člen Mgr. Radek Matula, HR specialista ze společnosti Skills, který také propojí výsledky současných zkoumání a červnového výzkumu, který byl veden inovační metodou Colour Mind, v jednu finální analýzu.

Metoda Colour Mind se zabývá měřením kvality a síly asociací zákazníků. Ve výsledcích umožňuje zohlednit  kromě rozumové složky (dotazníkové průzkumy) navíc i složku tělesnou, emoční a sociální. Výsledky přinášejí zcela realistický, přesný a nezkreslený pohled umožňující měřit a predikovat prožitky zákazníků, jejich vztah a chování ve vztahu ke značkám, produktům a způsob komunikace. Více o červnovém výzkumu naleznete zde.

Dalšími partnery výzkumu jsou komerční partner Linde Material Handling ČR a mediální partner agentura Mediafax.

Partnery výzkumu jsou:

Mediální partner:

 

Komentáře nejsou povoleny.