přehled partnerů


Klíčoví partneři

Anabix

Anabix je nově vznikající společnost zabývající se vývojem unikátního českého CRM systému. Jejím záměrem je budovat a dále rozvíjet jednoduchý a přehledný, přitom velmi efektivní CRM systém, který se bude vyznačovat nadstandardními funkcemi, jako je tvorba komunikačních map, rating potencionálních zákazníků a manažerské reportingy. Tyto a další funkce umožní podnikatelům mít k dispozici výkonný a spolehlivý systém pro komunikaci se stávajícími i potencionálními zákazníky a obchodními partnery. Hlavním mottem Anabixu je, stejně jako SmartEmailingu, zjednodušovat podnikatelům život díky internetu.

Balance Management

Balance Management přináší do oblasti rozvoje kvalitní produkty určené pro měření pracovních automatismů a návyků. Ve výsledcích umožňuje zohlednit kromě rozumové složky (dotazníkové metody) i složku tělesnou, emoční a sociální. Balance Management tak dokáže vyhodnotit u jednotlivců nebo skupin i obtížně měřitelné parametry, jako je např. motivace, angažovanost, identifikace s firmou, připravenost na změnu, či množství energie, které mají výrazný vliv na efektivitu a výkonnost týmu.

Bisnode Česká republika, a.s.

Bisnode Česká republika, a.s. je vedoucím poskytovatelem digitálních obchodních informací v Evropě, přičemž klade významný důraz na lokální zaměření. Skupina  je již 20 let profesionálem v oblasti poskytování finančních, kreditních a marketingových informací o firmách v České republice i v zahraničí. Pomáhá vytipovat a získat nové zákazníky, lépe komunikovat s těmi stávajícími a aktualizovat o nich informace, chránit proti potenciálně špatným obchodům a pohledávkám.

K prestižním produktům skupiny Bisnode patří databáze všech firem a institucí ČR a SR Albertina, Systém sledování vazeb – aplikace vizuálně rozkrývající vztahy mezi ekonomickými subjekty, Firemní Lustrátor – on-line aplikace prověřující finanční kondici firem, Registr solventních firem – zahrnující elitu podnikatelského prostředí v ČR, seriózní firmy, které bedlivě střeží své dobré obchodní jméno, Odvětvové srovnávací analýzy – představující nástroj pro vyhodnocování trendů vývoje odvětví, konkurenčního prostředí a mnoho dalších.

Česká mincovna, a.s.

Česká mincovna sídlící v Jablonci nad Nisou svým vznikem navázala na dlouholetou tradici ražby mincí na území Čech, Moravy, Slezska a Slovenska. Po celou dobu své existence je výhradním a jediným oprávněným dodavatelem oběžných a pamětních mincí pro potřeby České národní banky. Na svém kontě má i ražbu oběživa pro zahraničí centrální banky. Rozvíjí vlastní výrobu pamětních medailí, medailonků, Smart mincí a replik historických platidel. Zabývá se také distribucí zlatých investičních slitků.

Pozitiv, s.r.o.

Audiovizuální společnost s důrazem na využití nejnovějších technologií. Zaměřuje se na 3 klíčové oblasti: ŽIVÉ INTERNETOVÉ PŘENOSY, FILMOVÁ PRODUKCE, YOUTUBE OPTIMALIZACE. Spolupracuje s předními českými firmami a má mnoho pozitivních referencí. Působí na českém trhu již od roku 1999, kdy jako filmoví producenti stáli za úspěšným debutem režisérky Alice Nellis Ene bene. V následujících letech se jejich aktivity rozšířily o tehdy novou oblast – internetový streaming. Díky jejich profesionalitě s nimi spolupracuje společnost Google ČR a umožnila jim streamovat prostřednictvím platformy Youtube LIVE mezi prvními v ČR. 

Engage Hill s.r.o. (dříve Zaměstnanci.com s.r.o.) 

Společnost vyvíjí produkty využívající techniku barvově – slovních asociací (CWAT). Produkty Balance Management jsou zaměřeny na oblast personalistiky a řízení lidí, značka ColourMind se orientuje na marketing. Její produkty již využilo více než 100 000 zákazníků po celém světě. Společnost byla založena v roce 2004 a kromě zastoupení v ČR má pobočky na Slovensku a Velké Británii. Více na www.engagehill.com a www.balancemanagement.com.
CWAT (Colour-Word Association Technique) – je patentovaná v USA a poprvé byla použita v roce 1981 jejím autorem, psychologem Jiřím Šimonkem. Základem této projektivní techniky jsou asociační podněty v podobě slov či obrázků a škála osmi barev, pomocí kterých lidé projikují své prožitky.

Linde Material Handling Česká republika s.r.o.

Společnost dodává nízkozdvižné a vysokozdvižné vozíky, náhradní díly a regály a regálové systémy na míru, poskytuje autorizovaný servis vozíků a komplexní služby a poradenství v oblasti manipulační techniky, navrhuje optimalizaci flotily a logistická řešení.

Značka manipulační techniky Linde byla od roku 1990 na českém trhu výhradně zastupována firmou Liftec Global, kterou v roce 2003 převzal německý koncern Linde AG. Na slovenském trhu zajišťuje stejné obchodní aktivity společnost Linde Material Handling Slovenská republika s.r.o.

V roce 2006 se celá divize Material Handling od koncernu Linde AG osamostatnila pod názvem KION Group a byla převzata investičními společnostmi Kohlberg Kravis Roberts & Co. a Goldmann Sachs Capital Partners. Rok 2006 byl pro LMH ČR a jejich zákazníky významný také v tom, že se společnost stala držitelem certifikátu pro systém managementu jakosti dle EN ISO 9001:2000 pro obor platnosti Nákup a prodej manipulační techniky včetně poprodejních služeb.

Linde Material Handling ČR je nejen zkušeným dodavatelem a expertem na manipulační techniku, poskytovatelem komplexních poprodejních služeb a řešitelem logistických problémů, ale především spolehlivým partnerem.

SmartEmailing s.r.o.

SmartEmailing je společnost zabývající se online marketingem a vzděláváním v této oblasti, se zaměřením na malé a střední podnikatele. Na českém a slovenském trhu působí od roku 2009. Jejím záměrem je šířit postupy, jak využívat email marketing v podnikání a k budování lepšího vztahu se zákazníky a poskytovat online aplikaci, díky které firmy komunikují emailem profesionálněji a jednodušeji. Hlavním mottem společnosti je zjednodušovat podnikatelům život díky internetu.




SKILLS, spol. s r.o.

Skills je poradenskou a vzdělávací institucí, která poskytuje svým zákazníkům služby zejména v oblastech rozvoje a vzdělávání pracovníků managementu, obchodu a prodeje. V oblasti vzdělávání a poradenství působí od roku 1997 a dnes je již tradiční společností v oboru, která je garantem vysoké kvality interaktivních tréninků. Aktivně spolupracují i při zavádění různých procesních změn a realizací, které respektují individuální požadavky firem i jednotlivců.

Cílem Skills je úspěch zákazníků, z tohoto důvodu se svými klienty navazuje často dlouhodobou spolupráci. Úkolem společnosti je poskytovat inspiraci a předávat vlastní zkušenosti dál. Pro tuto firmu je důležité poskytovat prakticky využitelné informace, které povedou v konečném důsledku k zesílení konkurenceschopnosti na trhu a ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků i zaměstnanců.

Lektoři a konzultanti, kteří ve společnosti působí, mají potřebné vzdělání, bohaté zkušenosti z praxe a neustále se sami vzdělávají a rozvíjejí. Tým Skills sestává z pěti interních lektorů a čtyř konzultantů. V případě některých speciálních programů spolupracují s několika dalšími externími přednášejícími.

Při práci se zaměřují zejména na tři klíčové oblasti:

  • komplexní rozvoj zaměstnanců, firem a organizací
  • zavádění systémů procesního řízení firem
  • poradenská a konzultační činnost pro management firem
 

Touax s.r.o.

Společnost Touax s.r.o. je dceřinou firmou Divize modulových staveb francouzské skupiny Touax, evropské dvojky na trhu s modulovými stavbami. Specializuje se na projektování, průmyslovou výrobu a stavbu objektů z modulů. Společnost působí na českém trhu již od roku 1991 a těží z více než třiceti let zkušeností mateřské firmy. Touax nabízí formou pronájmu nebo prodeje široké rozpětí modulových staveb, jež jsou flexibilní, variabilní, estetické, rychle realizovatelné, investičně výhodné a splňují nejvyšší standardy, co se týče bezpečnosti, stavebních předpisů a ochrany životního prostředí.

Divize Modulové stavby v České republice a na Slovensku disponuje výrobním závodem s centrem výzkumu a vývoje. V jejích pěti pobočkách pracuje 264 zaměstnanců. Celosvětově má celá divize tři výrobní závody a dvě centra výzkumu a vývoje a ve 48 pobočkách zaměstnává 850 zaměstnanců. 

VSL Select, s.r.o.

Společnost by ráda podpořila všechny ty, kteří se učí nejen pít víno, ale i obchodovat s vínem a to na úrovni vinařů, obchodníků s vínem, hotelů a restaurací a dalších subjektů, kteří podporují rozvoj vinařství v České republice (k tomuto účelu byla také založena nezisková společnost Pálavská rozvojová agentura o.s. se sídlem v Pavlově). Sdružení pořádá veřejné, skupinové degustace, kde vedle ochutnávky vín, probíhají různé soutěže, hry a prezentace, které rozšiřují znalosti o víně, degustování a gastronomii, ale i senzorice. Významnými příležitostmi se také stávají firemní degustace spojené s teambuildingovými aktivitami zaměřené na sdílení, týmovou práci a rozvoj otevřené a upřímné komunikace.

 

Odborní partneři

Colour Mind

Asociační marketing Colour Mind využívá patentovanou metodu pro měření kvality a síly asociací zákazníků. Ve výsledcích umožňuje zohlednit  kromě rozumové složky (dotazníkové průzkumy) navíc i složku tělesnou, emoční a sociální. Výsledky přinášejí zcela realistický, přesný a nezkreslený pohled umožňující měřit a predikovat prožitky zákazníků, jejich vztah a chování ve vztahu ke značkám, produktům a způsobu komunikace.

 

Mgr. Karel Hron

Mgr. Karel Hron je partnerem advokátní kanceláře Váňa, Kapalín & Partneři od jejího založení. Advokátem se stal v roce 1996. Těžiště jeho právní praxe je v širokém spektru obchodního práva, korporační agendou počínaje, přes kontraktační právo až po běžný právní servis pro podnikatele. Své služby poskytuje rovněž v oblasti nemovitostí, právních auditů a zastupování v obchodních a občanských sporech. Mgr. Karel Hron má dlouhodobou právní praxi v anglickém jazyce, v posledních letech i v ruském jazyce.

 

Ipsos

Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Má za sebou více než 20 let činnosti, je členem jedné z největších světových výzkumných sítí v oblasti výzkumu trhu.

Ipsos se v roce 2009 stal největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR z hlediska dosaženého obratu. Ipsos spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 84 zemích světa a disponuje více než stovkou zkušených pracovníků v ČR a moderním technickým zázemím pro sběr i zpracování dat. Využívá i know-how specializovaných divizí Ipsos Loyalty, Ipsos Marketing, Ipsos MediaCT, Ipsos ASI, Ipsos Public Affairs, Ipsos CEM a Ipsos UU. Ipsos je členem profesních organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a SAVA, řídí se dle jejich etických principů a metodických pravidel.

 

Sdružení Spotřebitel.net

Spotřebitel net je neziskovým sdružením založeným za účelem obrany spotřebitelů v ČR, jehož hlavním smyslem existence je zaplnit mezeru na trhu v segmentu obrany spotřebitelů. Společnost je tvořena zejména absolventy a studenty právnické fakulty UK Praha. Cílem sdružení je rozšiřovat osvětu mezi spotřebiteli o základních spotřebitelských právech a pomáhat těm, co se již dostali do konkrétního problému. Tato organizace považuje prevenci za důležitější složku a věnuje jí hlavní část své činnosti.

Vedle článků se spotřebitelskou tématikou, jež se pravidelně objevují na webových stránkách www.spotrebitel.net, jejichž návštěvnost v určitých dnech převyšuje 2 000 lidí, pořádají i celou řadu přednášek na středních a základních školách, které jsou věnovány základům spotřebitelského práva a finanční gramotnosti. Tyto přednášky jsou organizovány i pro domovy seniorů či dětské domovy. Právě otázka finanční gramotnosti je v dnešních dnech velmi důležitá, a to z důvodu, že neuvážené podepisování nevýhodných půjček je nejčastějším problémem spotřebitelských katastrof. Přitom celá řada zárodků vedoucích k nejčernějším scénářům vzniká těsně po dosažení plnoletosti. Z tohoto důvodu považují přednášky na školách či v dětských domovech za jeden z nejklíčovějších nástrojů prevence.

Aby byly jejich přednášky účinnější, poukazují na nich na ty nejhorší smluvní podmínky, na které jsou ještě spotřebitelé ochotni přikývnout. Na nepřiměřených smluvních pokutách nebo vysokých odměnách za zprostředkování názornou a přesvědčivou formou ukazují, jak může jedno přehlédnutí či podcenění faktu před podpisem vést až na samý okraj společnosti. Vlastní skutečnost, že většina posluchačů prohlásí, že toto by nikdy nepodepsala, je podle sdružení pro prevenci ve společnosti k nezaplacení.

 

Mediální partneři

 

Centers Data, s.r.o.

Společnost Centers Data sbírá a analyzuje informace o českém a slovenském realitním trhu. Sesterská společnost Centers Publishing je vydavatelství, do jehož portfolia patří tituly Project & Property (historicky první čtvrtletník publikující analýzy, průzkumy a studie o realitním trhu v segmentech shopping centra, administrativní a logistické objekty, rezidenční výstavba či hotely v ČR a SR), Retail Book (komplexní přehled všech nákupních formátů v ČR a SR) jediná publikace svého druhu oceněná cenou IFMA Awords  jako počin roku 2011 a Office Book (přehled kancelářských objektů, průmyslových a logistických parků v ČR a SR). Společnost také pořádá řadu konferencí a diskusních setkání jako například retailovou konferenci RetailCon, konferenci o novém směru v péči o průmyslové areály a nevyužité nemovitosti IndustryCon, business setkání Centers Dating a další.

 

 

 

Komentáře nejsou povoleny.