Webové stránky APO hlásí nárůst návštěvníků

Stránky Asociace profesionálních obchodníků (APO) mají úspěch. V měsíci září si je prohlédlo téměř dvakrát více návštěvníků, než v červnu. Během těchto měsíců též přibylo příchozích, kteří se na naše stránky dostali přes vyhledávače, nejčastěji přes Google nebo Seznam. Počet zobrazených stránek se za uplynulé čtyři měsíce rovněž více jak zdvojnásobil. Více než dvacet minut si stránky prohlíželo téměř 18 % příchozích, jednu až tři minuty pak přibližně 12 % návštěvníků. Mezi termíny, které se často vyskytovaly ve vyhledávači, patřila například slovní spojení etika obchodníka, profesionální obchodník a název projektu BESST, který realizuje APO za podpory Evropské unie. Nejběžnější jazyk návštěvníků byla čeština.

Mgr. Jana Hrdá

 

 

Komentáře nejsou povoleny.